I can do it like a brother , do it like a dude!

Ojojj .
Har inte skrivit här på skiit länge ! ;o
 Jajjaa , men jag har sovit hos syrran över en vecka , för jag har vart "barnvakt" .
Men benjii blev sjuk så jag var det bara en dag .
och resten av dagarna vet jag inte ens vad ja gjorde dära ...
Men på torsdag var jag på LK med Emma , Jim , Hampus , Pirre och en massa andra :)
Fett kul vi hade !
Emma o Pirre åkte hem med bussen typ vid elva på kvällen och så då var jag ett tag med Hampus , Jim och ngn annan kille (:
Jaa , vi gick runt där och så , men sen for Hampus o den där killen hem .
så då var jag med Jim och vi gick runt o pratade oså :D
Tänkte först gå till Hertsön med Jim , men syrran kom o hämtade mig från buss station vid tolv.

Sen for syrran på lördag till LK och drack .
Så Emma kom till Hertsön o var med mig , för jag var tvungen att vara barnvakt.
Men vi hade jävla kul , vi stod o dansade framför ett fönster o jag tror att folk tittade på oss xD
 Sen på söndagen for vi till Emma i Boden och där sov vi en dag till måndag , vi hade väl kul .
Men damp hade jag och var skit sur , arg , ledsen o allt ..
Åhh jävla våldtäcksplankor! -.-'
Men jaaa , sen på måndag så for jag o Emma till kalix o var med Pirre o Jim (:::::<3
Feting jävla roligt det var :D

Och nu orkar jag inte skriva ngt , men kan säga Grrrr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0